what will she find under the city
20 // booklover // explorer of the world

What the fuck is merit??

So, first day of uni.

I am so confused! Or, I have been givin so much damn information that I don’t really know what to do with it all! A lot of the people on my year know eachother, about 25 of them have been on the same school.. It kinda makes it weird to talk, because they’re always in their little groups.

Anyways, I think I’m the only one with an exciting haircolor! That’ll make it easy for them to remember me, haha.

I also got the internet fixed for our new apartment, together with a danish phone. Aaaand I got myself back into the danish system. All in all, a productive day.

Now I’m just gonna wait for my blackboard login and cross my fingers that I don’t miss out on something important! Books are also to be purchased.. I’ll probably be broke afterwards.

That’s all for tonight, I think.

posted 18 hours ago

First day of uni, first early breakfast

First day of uni, first early breakfast

posted 1 day ago with 1 note


Sorry babe, but I just had to capture this moment of pure bliss ~

Sorry babe, but I just had to capture this moment of pure bliss ~

posted 3 days ago

posted 3 days ago via radicull · © escendo with 138,573 notes

Soon

Soon



thirliewhirl:

girls who were bullied most of their life and gain confidence at one point should be feared most because they dont take anyone’s shit no longer and they will destroy you if you think otherwise